administratívny pracovník, referent

Administratíva

Náplň práce

Alternatívne názvy

  • -

Typické činnosti vykonávané na pozícii

  • Vybavovanie firemnej korešpondencie, elektronickej pošty a telefonických hovorov
  • Evidencia, zakladanie, vyhľadávanie, archivácia dokumentov
  • Vybavovanie záležitostí v mene spoločnosti na úradoch a v inštitúciách
  • Plnenie operatívnych úloh
  • Obsluha kancelárskych zariadení (kopírovacích zariadení, faxu)
  • Príprava podkladov pre nadriadených a ostatné oddelenia spoločnosti
  • Komunikácia s externými partnermi spoločnosti

    V menších spoločnostiach môže administratívny pracovník vykonávať aj činnosti popísané v náplni práce Asistent, Sekretárka, Office manager, Recepčná.

Vzdelanie

Uprednostňovaná úroveň vzdelania:

  • stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Zameranie, odbor vzdelania:

  • Ekonomické

Požadované znalosti

Počítačové znalosti - používateľ:

  • Nevyžaduje sa

Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:

  • Komunikatívnosť
  • Príjemné vystupovanie na verejnosti
  • Samostatnosť

Ekonomické znalosti:

  • Nevyžaduje sa

Jazykové znalosti:

  • Anglický jazyk

Vodičský preukaz:

  • B

Priemerný plat

Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu