archivár, správca registratúry

Administratíva

Náplň práce

Alternatívne názvy

  • -

Typické činnosti vykonávané na pozícii

  • Prijímanie, ukladanie a starostlivosť o písomnosti v registratúrnom stredisku a archíve.
  • Vypracovávanie interných archívnych smerníc.
  • Triedenie a evidovanie písomností podľa registratúrneho poriadku a plánu.
  • Zapožičiavanie uložených písomností.
  • Vedenie registratúrneho denníka.
  • Vyraďovanie neaktuálnych záznamov v zmysle legislatívnych nariadení.
  • Zodpovedanie za dokumentáciu v registratúrnom stredisku v zmysle platnej legislatívy a interných noriem.

Vzdelanie

Uprednostňovaná úroveň vzdelania:

  • stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské I. stupňa
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Zameranie, odbor vzdelania:

  • Archívníctvo

Požadované znalosti

Počítačové znalosti - používateľ:

  • Nevyžaduje sa

Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:

  • Dôslednosť, precíznosť
  • Systematickosť
  • Organizačná schopnosť

Ekonomické znalosti:

  • Nevyžaduje sa

Jazykové znalosti:

  • Anglický jazyk

Vodičský preukaz:

  • Nevyžaduje sa

Priemerný plat

Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu