office manager

Administratíva

Náplň práce

Alternatívne názvy

  • -

Typické činnosti vykonávané na pozícii

  • Zodpovedanie za chod oddelenia a vedenie pridelenej agendy.
  • Administratívna a organizačná podpora pre vedenie spoločnosti.
  • Koordinovanie podriadených zamestnancov a delegovanie úloh.
  • Spravovanie a dohľad nad dodržiavaním termínov členov manažmentu.
  • Vedenie zápisov z porád a príprava podkladov pre členov manažmentu.
  • Komunikácia s úradmi, dodávateľmi a inštitúciami.
  • Zodpovedanie za nákup kancelárskych potrieb, občerstvenia a vybavenia kancelárií.
  • Zabezpečovanie servisných opráv hnuteľného a nehnuteľného majetku.
  • Spravovanie vozového parku spoločnosti.

Vzdelanie

Uprednostňovaná úroveň vzdelania:

  • stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Zameranie, odbor vzdelania:

  • Ekonomické

Požadované znalosti

Počítačové znalosti - používateľ:

  • Nevyžaduje sa

Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:

  • Organizačná schopnosť
  • Komunikatívnosť
  • Samostatnosť
  • Spoľahlivosť
  • Flexibilita
  • Odolnosť voči stresu
  • Dôslednosť, precíznosť

Ekonomické znalosti:

  • Nevyžaduje sa

Jazykové znalosti:

  • Anglický jazyk

Vodičský preukaz:

  • B

Priemerný plat

Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu