sekretárka

Administratíva

Náplň práce

Alternatívne názvy

  • Asistentka

Typické činnosti vykonávané na pozícii

  • Plánovanie a organizovanie pracovných schôdzok, stretnutí a porád nadriadeného.
  • Vybavovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich telefonických hovorov.
  • Spoločenský servis pre vedúceho zamestnanca a jeho hostí, napr. uvádzanie návštev, príprava a podávanie občerstvenia a pod.
  • Spracovávanie hospodárskej korešpondencie a elektronickej pošty.
  • Prepisovanie údajov pomocou výpočtovej techniky, spravovanie databáz, vytváranie prezentácií.
  • Zhotovovanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní na základe podkladov nadriadeného.
  • Obsluhovanie faxov, skenerov, kopírok a ďalších prístrojov a zariadení.
  • Rezervovanie cestovných lístkov, leteniek a ubytovania v prípade služobných ciest.
  • Nakupovanie kancelárskych potrieb, občerstvenia a tovaru dennej spotreby.

Vzdelanie

Uprednostňovaná úroveň vzdelania:

  • stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Zameranie, odbor vzdelania:

  • Ekonomické

Požadované znalosti

Počítačové znalosti - používateľ:

  • Nevyžaduje sa

Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:

  • Komunikatívnosť
  • Príjemné vystupovanie na verejnosti
  • Organizačná schopnosť
  • Samostatnosť

Ekonomické znalosti:

  • Nevyžaduje sa

Jazykové znalosti:

  • Anglický jazyk

Vodičský preukaz:

  • B

Priemerný plat

Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu