telefonický operátor

Administratíva

Náplň práce

Alternatívne názvy

  • Operátor call centra, Telefonista

Typické činnosti vykonávané na pozícii

  • Poskytovanie všeobecných a špecifických informácií volajúcim.
  • Spolupracovanie s ostatnými členmi oddelení s cieľom poskytnúť adekvátnu odpoveď na položené otázky.
  • Vybavovanie žiadostí, sťažností a reklamácií.
  • Evidovanie požiadaviek volajúcich do informačného systému.
  • Dodržiavanie štandardov telefonickej komunikácie a kvality poskytovaných služieb v súlade s internými predpismi.
  • Zodpovedanie za správnosť a úplnosť poskytovaných informácií.

Vzdelanie

Uprednostňovaná úroveň vzdelania:

  • stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Zameranie, odbor vzdelania:

  • Nezáleží na odbore vzdelania

Požadované znalosti

Počítačové znalosti - používateľ:

  • Nevyžaduje sa

Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:

  • Komunikatívnosť
  • Prívetivosť
  • Trpezlivosť
  • Flexibilita
  • Odolnosť voči stresu

Ekonomické znalosti:

  • Nevyžaduje sa

Jazykové znalosti:

  • Anglický jazyk
  • Slovenský jazyk

Vodičský preukaz:

  • Nevyžaduje sa

Priemerný plat

Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu