Náplň práce

Alternatívne názvy
- Operátor call centra, Telefonista
Typické činnosti vykonávané na pozícii
- Poskytovanie všeobecných a špecifických informácií volajúcim.
- Spolupracovanie s ostatnými členmi oddelení s cieľom poskytnúť adekvátnu odpoveď na položené otázky.
- Vybavovanie žiadostí, sťažností a reklamácií.
- Evidovanie požiadaviek volajúcich do informačného systému.
- Dodržiavanie štandardov telefonickej komunikácie a kvality poskytovaných služieb v súlade s internými predpismi.
- Zodpovedanie za správnosť a úplnosť poskytovaných informácií.
Vzdelanie
Uprednostňovaná úroveň vzdelania:
- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Zameranie, odbor vzdelania:
- Nezáleží na odbore vzdelania
Požadované znalosti
Počítačové znalosti - používateľ:
- Nevyžaduje sa
Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:
- Komunikatívnosť
- Prívetivosť
- Trpezlivosť
- Flexibilita
- Odolnosť voči stresu
Ekonomické znalosti:
- Nevyžaduje sa
Jazykové znalosti:
- Anglický jazyk
- Slovenský jazyk
Vodičský preukaz:
- Nevyžaduje sa
Priemerný plat
Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu
Kúpiť podrobnú platovú analýzu