Náplň práce
Alternatívne názvy
- Hlavná recepčná
Typické činnosti vykonávané na pozícii
- Zodpovedanie za zabezpečovanie bezproblémového chodu a reprezentatívnosti recepcie.
- Koordinovanie činnosti jednej alebo viacerých recepčných.
- Prijímanie a usádzanie návštev a/alebo ich priame uvádzanie za príslušnými pracovníkmi.
- Zapisovanie údajov o návštevách do knihy návštev, resp. informačného systému.
- Vydávanie a zbieranie priepustiek pri príchode/odchode návštev.
- Vybavovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich telefonických hovorov v slovenskom a cudzom jazyku.
- Zaškoľovanie novoprijatých zamestnancov.
- Riešenie neštandardných situácií.
Vzdelanie
Uprednostňovaná úroveň vzdelania:
- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
Zameranie, odbor vzdelania:
- Ekonomické
- Obchod a podnikanie
- Technicko-administratívny pracovník
Požadované znalosti
Počítačové znalosti - používateľ:
- Nevyžaduje sa
Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:
- Príjemné vystupovanie na verejnosti
- Komunikatívnosť
- Organizačná schopnosť
- Samostatnosť
- Schopnosť riešiť problémy
Ekonomické znalosti:
- Nevyžaduje sa
Jazykové znalosti:
- Anglický jazyk
- Nemecký jazyk
Vodičský preukaz:
- B
Priemerný plat
Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu
Kúpiť podrobnú platovú analýzu