vedúca recepcie

Administratíva

Náplň práce

Alternatívne názvy

  • Hlavná recepčná

Typické činnosti vykonávané na pozícii

  • Zodpovedanie za zabezpečovanie bezproblémového chodu a reprezentatívnosti recepcie.
  • Koordinovanie činnosti jednej alebo viacerých recepčných.
  • Prijímanie a usádzanie návštev a/alebo ich priame uvádzanie za príslušnými pracovníkmi.
  • Zapisovanie údajov o návštevách do knihy návštev, resp. informačného systému.
  • Vydávanie a zbieranie priepustiek pri príchode/odchode návštev.
  • Vybavovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich telefonických hovorov v slovenskom a cudzom jazyku.
  • Zaškoľovanie novoprijatých zamestnancov.
  • Riešenie neštandardných situácií.

Vzdelanie

Uprednostňovaná úroveň vzdelania:

  • stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa

Zameranie, odbor vzdelania:

  • Ekonomické
  • Obchod a podnikanie
  • Technicko-administratívny pracovník

Požadované znalosti

Počítačové znalosti - používateľ:

  • Nevyžaduje sa

Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:

  • Príjemné vystupovanie na verejnosti
  • Komunikatívnosť
  • Organizačná schopnosť
  • Samostatnosť
  • Schopnosť riešiť problémy

Ekonomické znalosti:

  • Nevyžaduje sa

Jazykové znalosti:

  • Anglický jazyk
  • Nemecký jazyk

Vodičský preukaz:

  • B

Priemerný plat

Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu