back office špecialista

Bankovníctvo

Náplň práce

Alternatívne názvy

  • Referent Back office

Typické činnosti vykonávané na pozícii

  • Spracovávanie všetkých typov žiadostí klientov.
  • Zadávanie informácií a ich aktualizovanie v rámci informačného systému banky.
  • Vyhotovovanie a spracovávanie zmlúv a zmluvných dodatkov k jednotlivým bankovým produktom.
  • Archivovanie dokumentov v súlade s internými predpismi.
  • Ovládanie interných predpisov, všeobecných obchodných podmienok a obchodných podmienok pre jednotlivé bankové produkty.
  • Komunikovanie s internými a externými klientmi.

Vzdelanie

Uprednostňovaná úroveň vzdelania:

  • vysokoškolské II. stupňa
  • stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské I. stupňa

Zameranie, odbor vzdelania:

  • Ekonomické

Požadované znalosti

Počítačové znalosti - používateľ:

  • Nevyžaduje sa

Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:

  • Komunikatívnosť
  • Dôslednosť, precíznosť
  • Samostatnosť

Ekonomické znalosti:

  • Nevyžaduje sa

Jazykové znalosti:

  • Anglický jazyk

Vodičský preukaz:

  • Nevyžaduje sa

Priemerný plat

Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu