Náplň práce
Alternatívne názvy
- Referent Back office
Typické činnosti vykonávané na pozícii
- Spracovávanie všetkých typov žiadostí klientov.
- Zadávanie informácií a ich aktualizovanie v rámci informačného systému banky.
- Vyhotovovanie a spracovávanie zmlúv a zmluvných dodatkov k jednotlivým bankovým produktom.
- Archivovanie dokumentov v súlade s internými predpismi.
- Ovládanie interných predpisov, všeobecných obchodných podmienok a obchodných podmienok pre jednotlivé bankové produkty.
- Komunikovanie s internými a externými klientmi.
Vzdelanie
Uprednostňovaná úroveň vzdelania:
- vysokoškolské II. stupňa
- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské I. stupňa
Zameranie, odbor vzdelania:
- Ekonomické
Požadované znalosti
Počítačové znalosti - používateľ:
- Nevyžaduje sa
Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:
- Komunikatívnosť
- Dôslednosť, precíznosť
- Samostatnosť
Ekonomické znalosti:
- Nevyžaduje sa
Jazykové znalosti:
- Anglický jazyk
Vodičský preukaz:
- Nevyžaduje sa
Priemerný plat
Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu
Kúpiť podrobnú platovú analýzu