it/technical support specialist

Informačné technológie

Náplň práce

Alternatívne názvy

  • Špecialista technickej podpory

Typické činnosti vykonávané na pozícii

  • Poskytovanie telefonickej a e-mailovej podpory pre koncových používateľov v obmedzenom rozsahu.
  • Kladenie otázok s cieľom stanoviť povahu a závažnosť problému.
  • Identifikovanie príčiny problému, navrhovanie možných riešení.
  • Samostatné riešenie rutinných problémov koncových používateľov.
  • Usmerňovanie koncových používateľov pri používaní produktov a služieb.

Vzdelanie

Uprednostňovaná úroveň vzdelania:

  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské I. stupňa
  • stredoškolské s maturitou

Zameranie, odbor vzdelania:

  • Technické

Požadované znalosti

Počítačové znalosti - používateľ:

  • Nevyžaduje sa

Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:

  • Technické myslenie
  • Schopnosť riešiť problémy
  • Komunikatívnosť
  • Odolnosť voči stresu

Ekonomické znalosti:

  • Nevyžaduje sa

Jazykové znalosti:

  • Anglický jazyk

Vodičský preukaz:

  • Nevyžaduje sa

Priemerný plat

Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu