Náplň práce

Alternatívne názvy
- Špecialista technickej podpory
Typické činnosti vykonávané na pozícii
- Poskytovanie telefonickej a e-mailovej podpory pre koncových používateľov v obmedzenom rozsahu.
- Kladenie otázok s cieľom stanoviť povahu a závažnosť problému.
- Identifikovanie príčiny problému, navrhovanie možných riešení.
- Samostatné riešenie rutinných problémov koncových používateľov.
- Usmerňovanie koncových používateľov pri používaní produktov a služieb.
Vzdelanie
Uprednostňovaná úroveň vzdelania:
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské I. stupňa
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Zameranie, odbor vzdelania:
- Technické
Požadované znalosti
Počítačové znalosti - používateľ:
- Nevyžaduje sa
Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:
- Technické myslenie
- Schopnosť riešiť problémy
- Komunikatívnosť
- Odolnosť voči stresu
Ekonomické znalosti:
- Nevyžaduje sa
Jazykové znalosti:
- Anglický jazyk
Vodičský preukaz:
- B
Priemerný plat
Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu
Kúpiť podrobnú platovú analýzu