Náplň práce
Alternatívne názvy
- -
Typické činnosti vykonávané na pozícii
- Vytváranie ideových a vizuálnych konceptov reklamných kampaní.
- Spolupracovanie s kreatívnym tímom na navrhovaní konceptov a dolaďovaní ich konečnej podoby.
- Komunikovanie s klientmi počas celej prípravnej fázy konceptu.
- Prezentovanie konečných návrhov klientom.
- Zodpovedanie za výpovednú hodnotu a kreatívne odkomunikovanie reklamnej kampane.
Vzdelanie
Uprednostňovaná úroveň vzdelania:
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské I. stupňa
- stredoškolské s maturitou
Zameranie, odbor vzdelania:
- Grafický dizajn
Požadované znalosti
Počítačové znalosti - používateľ:
- Nevyžaduje sa
Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:
- Tvorivosť
- Schopnosť pracovať v tíme
- Flexibilita
Ekonomické znalosti:
- Nevyžaduje sa
Jazykové znalosti:
- Anglický jazyk
Vodičský preukaz:
- B
Priemerný plat
Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu
Kúpiť podrobnú platovú analýzu