art director

Manažment

Náplň práce

Alternatívne názvy

  • -

Typické činnosti vykonávané na pozícii

  • Vytváranie ideových a vizuálnych konceptov reklamných kampaní.
  • Spolupracovanie s kreatívnym tímom na navrhovaní konceptov a dolaďovaní ich konečnej podoby.
  • Komunikovanie s klientmi počas celej prípravnej fázy konceptu.
  • Prezentovanie konečných návrhov klientom.
  • Zodpovedanie za výpovednú hodnotu a kreatívne odkomunikovanie reklamnej kampane.

Vzdelanie

Uprednostňovaná úroveň vzdelania:

  • vysokoškolské II. stupňa
  • stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské I. stupňa

Zameranie, odbor vzdelania:

  • Grafický dizajn

Požadované znalosti

Počítačové znalosti - používateľ:

  • Nevyžaduje sa

Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:

  • Tvorivosť
  • Schopnosť pracovať v tíme
  • Flexibilita

Ekonomické znalosti:

  • Nevyžaduje sa

Jazykové znalosti:

  • Anglický jazyk

Vodičský preukaz:

  • B

Priemerný plat

Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu