manažér call centra

Manažment

Náplň práce

Alternatívne názvy

  • Manažér zákaznického servisu, Manažér zákazníckej linky, Manažér oddelenia služieb zákazníkom, Customer Service Manager

Typické činnosti vykonávané na pozícii

  • Zodpovedanie za prijímanie a výber nových zamestnancov.
  • Plánovanie pracovných zmien supervízorov a operátorov call centra.
  • Riadenie, koordinovanie, kontrolovanie a motivovanie podriadených zamestnancov.
  • Nastavovanie kľúčových ukazovateľov výkonnosti (KPI) tímu.
  • Navrhovanie zmien procedúr, postupov a pod.

Vzdelanie

Uprednostňovaná úroveň vzdelania:

  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské I. stupňa
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Zameranie, odbor vzdelania:

  • Nezáleží na odbore vzdelania

Požadované znalosti

Počítačové znalosti - používateľ:

  • Nevyžaduje sa

Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:

  • Riadiace schopnosti
  • Organizačná schopnosť
  • Komunikatívnosť
  • Odolnosť voči stresu

Ekonomické znalosti:

  • Nevyžaduje sa

Jazykové znalosti:

  • Anglický jazyk

Vodičský preukaz:

  • Nevyžaduje sa

Priemerný plat

Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu