manažér reklamačného oddelenia

Manažment

Náplň práce

Alternatívne názvy

  • -

Typické činnosti vykonávané na pozícii

  • Riadenie a kontrola pracovníkov na reklamačnom oddelení.
  • Vybavovanie náročných reklamácií zákazníkov k ich všeobecnej spokojnosti.
  • Príprava podkladov na prípadný pokus o zmier a súdne spory so zákazníkmi alebo dodávateľmi.
  • Rozbory príčin náročných reklamácií.
  • Podávanie návrhov na potrebné opatrenia pre zamedzenie reklamácií.

Vzdelanie

Uprednostňovaná úroveň vzdelania:

  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Zameranie, odbor vzdelania:

  • Obchodné

Požadované znalosti

Počítačové znalosti - používateľ:

  • Nevyžaduje sa

Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:

  • Komunikatívnosť
  • Organizačná schopnosť
  • Príjemné vystupovanie na verejnosti
  • Odolnosť voči stresu
  • Flexibilita

Ekonomické znalosti:

  • Nevyžaduje sa

Jazykové znalosti:

  • Anglický jazyk

Vodičský preukaz:

  • B

Priemerný plat

Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu