marketingový manažér

Manažment

Video



Náplň práce

Alternatívne názvy

  • -

Typické činnosti vykonávané na pozícii

  • Vypracovávanie krátkodobej a dlhodobej marketingovej stratégie.
  • Upevňovanie povedomia a postavenia obchodnej značky na trhu.
  • Analyzovanie trhu, monitorovanie trendov a činností konkurencie.
  • Navrhovanie marketingového rozpočtu, rozhodovanie o využívaní finančných prostriedkov a vykonávanie dohľadu nad ich priebežným čerpaním.
  • Pripravovanie a koordinovanie priebehu marketingových kampaní a podporných aktivít.
  • Sledovanie efektivity marketingových kampaní a podporných aktivít.
  • Vyhodnocovanie úspešnosti marketingových kampaní a podporných aktivít.
  • Vedenie, motivovanie a zadávanie pracovných úloh podriadeným zamestnancom.

Vzdelanie

Uprednostňovaná úroveň vzdelania:

  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské I. stupňa
  • stredoškolské s maturitou

Zameranie, odbor vzdelania:

  • Marketing

Požadované znalosti

Počítačové znalosti - používateľ:

  • Nevyžaduje sa

Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:

  • Komunikatívnosť
  • Analytické myslenie
  • Organizačná schopnosť
  • Prezentačná schopnosť
  • Odolnosť voči stresu

Ekonomické znalosti:

  • Nevyžaduje sa

Jazykové znalosti:

  • Anglický jazyk

Vodičský preukaz:

  • B

Priemerný plat

Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu