Video
Náplň práce

Alternatívne názvy
- -
Typické činnosti vykonávané na pozícii
- Vypracovávanie krátkodobej a dlhodobej marketingovej stratégie.
- Upevňovanie povedomia a postavenia obchodnej značky na trhu.
- Analyzovanie trhu, monitorovanie trendov a činností konkurencie.
- Navrhovanie marketingového rozpočtu, rozhodovanie o využívaní finančných prostriedkov a vykonávanie dohľadu nad ich priebežným čerpaním.
- Pripravovanie a koordinovanie priebehu marketingových kampaní a podporných aktivít.
- Sledovanie efektivity marketingových kampaní a podporných aktivít.
- Vyhodnocovanie úspešnosti marketingových kampaní a podporných aktivít.
- Vedenie, motivovanie a zadávanie pracovných úloh podriadeným zamestnancom.
Vzdelanie
Uprednostňovaná úroveň vzdelania:
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské I. stupňa
- stredoškolské s maturitou
Zameranie, odbor vzdelania:
- Marketing
Požadované znalosti
Počítačové znalosti - používateľ:
- Nevyžaduje sa
Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:
- Komunikatívnosť
- Analytické myslenie
- Organizačná schopnosť
- Prezentačná schopnosť
- Odolnosť voči stresu
Ekonomické znalosti:
- Nevyžaduje sa
Jazykové znalosti:
- Anglický jazyk
Vodičský preukaz:
- B
Priemerný plat
Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu
Kúpiť podrobnú platovú analýzu