vedúci nákupu

Manažment

Náplň práce

Alternatívne názvy

  • -

Typické činnosti vykonávané na pozícii

  • Zodpovedanie za nákup materiálu, tovaru a služieb v rámci spoločnosti.
  • Riadenie, motivovanie a hodnotenie tímu podriadených pracovníkov.
  • Monitorovanie a udržiavanie optimálneho stavu zásob na sklade.
  • Vyberanie a hodnotenie dodávateľov materiálu, tovarov a služieb.
  • Zastupovanie spoločnosti pri jednaniach s dodávateľmi.
  • Uzatváranie kúpnych a rámcových zmlúv.
  • Vybavovanie reklamácií.

Vzdelanie

Uprednostňovaná úroveň vzdelania:

  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské I. stupňa
  • stredoškolské s maturitou

Zameranie, odbor vzdelania:

  • Ekonomické

Požadované znalosti

Počítačové znalosti - používateľ:

  • Nevyžaduje sa

Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:

  • Riadiaca schopnosť
  • Vyjednávacia schopnosť
  • Organizačná schopnosť
  • Komunikatívnosť

Ekonomické znalosti:

  • Nevyžaduje sa

Jazykové znalosti:

  • Anglický jazyk

Vodičský preukaz:

  • B

Priemerný plat

Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu