marketingový špecialista

Marketing, reklama, PR

Video



Náplň práce

Alternatívne názvy

  • -

Typické činnosti vykonávané na pozícii

  • Navrhovanie, koordinovanie, realizovanie a vyhodnocovanie marketingových kampaní v spolupráci s nadriadeným.
  • Vyberanie vhodných komunikačných kanálov pre jednotlivé marketingové aktivity.
  • Monitorovanie trhu na miestnej, regionálnej, celoštátnej a medzinárodnej úrovni.
  • Podieľanie sa na vytváraní marketingového plánu a rozpočtu.
  • Pripravovanie a aktualizovanie firemných prezentácií.
  • Komunikovanie s dodávateľmi služieb, reklamnými agentúrami; vyjednávanie obchodných podmienok.
  • Aktualizovanie obsahu intranetových a internetových stránok spoločnosti.

Vzdelanie

Uprednostňovaná úroveň vzdelania:

  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské I. stupňa
  • stredoškolské s maturitou

Zameranie, odbor vzdelania:

  • Marketingová komunikácia

Požadované znalosti

Počítačové znalosti - používateľ:

  • Nevyžaduje sa

Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:

  • Komunikatívnosť
  • Organizačná schopnosť
  • Tvorivosť
  • Samostatnosť

Ekonomické znalosti:

  • Nevyžaduje sa

Jazykové znalosti:

  • Anglický jazyk

Vodičský preukaz:

  • B

Priemerný plat

Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu