media planner

Marketing, reklama, PR

Náplň práce

Alternatívne názvy

  • -

Typické činnosti vykonávané na pozícii

  • Identifikovanie cieľovej skupiny reklamnej kampane.
  • Analyzovanie komunikačných kanálov, ich záberu na cieľové skupiny, frekvencie a nákladovosti.
  • Vyberanie najoptimálnejšieho komunikačného kanálu alebo ich kombinácií.
  • Optimalizovanie reklamnej kampane z hľadiska ceny a ich záberu na cieľové skupiny.
  • Predkladanie návrhov klientom na odsúhlasenie.

Vzdelanie

Uprednostňovaná úroveň vzdelania:

  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa

Zameranie, odbor vzdelania:

  • Marketingová komunikácia
  • Masmediálna komunikácia
  • Ekonomické

Požadované znalosti

Počítačové znalosti - používateľ:

  • Nevyžaduje sa

Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:

  • Komunikatívnosť
  • Analytické myslenie
  • Ochota vzdelávať sa

Ekonomické znalosti:

  • Nevyžaduje sa

Jazykové znalosti:

  • Anglický jazyk

Vodičský preukaz:

  • Nevyžaduje sa

Priemerný plat

Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu