Náplň práce
Alternatívne názvy
- Manažér pre styk s verejnosťou, Pracovník externej komunikácie
Typické činnosti vykonávané na pozícii
- Zodpovedanie za internú a externú komunikáciu spoločnosti, udržiavanie dobrých vzťahov so zástupcami médií a laickou verejnosťou.
- Vypracovávanie a realizovanie komunikačnej stratégie spoločnosti.
- Pripravovanie propagačných článkov, tlačových správ, prejavov a oficiálnych odpovedí na otázky zástupcov médií.
- Monitorovanie materiálov publikovaných v masovokomunikačných prostriedkoch, vypracovávanie mediálnych analýz.
- Komunikovanie so zástupcami médií, organizovanie tlačových konferencií a obdobných mediálnych akcií.
- Budovanie a aktualizovanie databázy kontaktov na zástupcov médií.
- Pripravovanie návrhov sponzorských aktivít.
- Koordinovanie činností podriadených zamestnancov.
Vzdelanie
Uprednostňovaná úroveň vzdelania:
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské I. stupňa
Zameranie, odbor vzdelania:
- Marketing
- Masmediálna komunikácia
- Žurnalistika
Požadované znalosti
Počítačové znalosti - používateľ:
- Nevyžaduje sa
Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:
- Príjemné vystupovanie na verejnosti
- Komunikatívnosť
- Tvorivosť
- Organizačná schopnosť
- Flexibilita
- Odolnosť voči stresu
- Výborná znalosť jazyka
Ekonomické znalosti:
- Nevyžaduje sa
Jazykové znalosti:
- Anglický jazyk
Vodičský preukaz:
- B
Priemerný plat
Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu
Kúpiť podrobnú platovú analýzu