špecialista internej komunikácie

Marketing, reklama, PR

Náplň práce

Alternatívne názvy

  • -

Typické činnosti vykonávané na pozícii

  • Písanie a redigovanie širokej škály firemných článkov, dokumentov, prejavov, bulletinov a pod.
  • Podieľanie sa na vytváraní a uplatňovaní internej komunikačnej stratégie.
  • Poskytovanie poradenstva v oblasti osvojenia a používania internej komunikačnej kultúry.
  • Aktualizovanie firemnej internetovej stránky a Intranetu.
  • Vyhodnocovanie efektivity komunikácie.

Vzdelanie

Uprednostňovaná úroveň vzdelania:

  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské I. stupňa
  • stredoškolské s maturitou

Zameranie, odbor vzdelania:

  • Žurnalistika
  • Marketingová komunikácia

Požadované znalosti

Počítačové znalosti - používateľ:

  • Nevyžaduje sa

Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:

  • Znalosť spisovnej formy jazyka, gramatiky a štylistiky
  • Tvorivosť
  • Dôslednosť, precíznosť
  • Schopnosť pracovať v tíme
  • Samostatnosť

Ekonomické znalosti:

  • Nevyžaduje sa

Jazykové znalosti:

  • Anglický jazyk

Vodičský preukaz:

  • Nevyžaduje sa

Priemerný plat

Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu