Náplň práce
Alternatívne názvy
- -
Typické činnosti vykonávané na pozícii
- Písanie a redigovanie širokej škály firemných článkov, dokumentov, prejavov, bulletinov a pod.
- Podieľanie sa na vytváraní a uplatňovaní internej komunikačnej stratégie.
- Poskytovanie poradenstva v oblasti osvojenia a používania internej komunikačnej kultúry.
- Aktualizovanie firemnej internetovej stránky a Intranetu.
- Vyhodnocovanie efektivity komunikácie.
Vzdelanie
Uprednostňovaná úroveň vzdelania:
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské I. stupňa
Zameranie, odbor vzdelania:
- Žurnalistika
- Marketingová komunikácia
Požadované znalosti
Počítačové znalosti - používateľ:
- Nevyžaduje sa
Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:
- Znalosť spisovnej formy jazyka, gramatiky a štylistiky
- Tvorivosť
- Dôslednosť, precíznosť
- Schopnosť pracovať v tíme
- Samostatnosť
Ekonomické znalosti:
- Nevyžaduje sa
Jazykové znalosti:
- Anglický jazyk
Vodičský preukaz:
- Nevyžaduje sa
Priemerný plat
Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu
Kúpiť podrobnú platovú analýzu