špecialista marketingových analýz

Marketing, reklama, PR

Náplň práce

Alternatívne názvy

  • Marketingový analytik

Typické činnosti vykonávané na pozícii

  • Zhromažďovanie názorov, postojov a preferencií spotrebiteľov formou cielených dotazníkov, telefonických prieskumov a pod.
  • Spracovávanie získaných dát a ich interpretovanie do podoby písomných analýz.
  • Navrhovanie odporúčaní týkajúcich sa výrobkov a/alebo služieb, ich distribúcie a ceny.
  • Spolupracovanie s výskumnými agentúrami a manažmentom spoločnosti.

Vzdelanie

Uprednostňovaná úroveň vzdelania:

  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské I. stupňa

Zameranie, odbor vzdelania:

  • Marketing

Požadované znalosti

Počítačové znalosti - používateľ:

  • Nevyžaduje sa

Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:

  • Analytické myslenie
  • Dôslednosť, precíznosť
  • Schopnosť pracovať v tíme
  • Komunikatívnosť

Ekonomické znalosti:

  • Nevyžaduje sa

Jazykové znalosti:

  • Anglický jazyk

Vodičský preukaz:

  • Nevyžaduje sa

Priemerný plat

Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu