account manager

Obchod

Náplň práce

Alternatívne názvy

  • -

Typické činnosti vykonávané na pozícii

  • Zodpovedanie za predaj a prezentovanie produktov, prípadne služieb spoločnosti.
  • Vykonávanie prieskumu trhu, monitorovanie konkurenčných aktivít.
  • Oslovovanie potenciálnych klientov s obchodnou ponukou, nadväzovanie nových obchodných kontaktov.
  • Poskytovanie poradenstva pri výbere vhodného riešenia v závislosti od definovaných požiadaviek a potrieb klientov.
  • Udržiavanie pravidelnej telefonickej a e-mailovej komunikácie s klientmi.
  • Organizovanie a vedenie obchodných rokovaní.
  • Predkladanie cenových ponúk, dohadovanie konečnej podoby zmluvných podmienok.
  • Zodpovedanie za plnenie stanovených obchodných plánov a cieľov.

Vzdelanie

Uprednostňovaná úroveň vzdelania:

  • stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Zameranie, odbor vzdelania:

  • Ekonomické
  • Obchodné

Požadované znalosti

Počítačové znalosti - používateľ:

  • Nevyžaduje sa

Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:

  • Komunikatívnosť
  • Prezentačná schopnosť
  • Flexibilita
  • Samostatnosť

Ekonomické znalosti:

  • Nevyžaduje sa

Jazykové znalosti:

  • Anglický jazyk

Vodičský preukaz:

  • B

Priemerný plat

Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu