e-commerce manager

Obchod

Náplň práce

Alternatívne názvy

  • Manažér e-shopu, Manažér internetového obchodu

Typické činnosti vykonávané na pozícii

  • Zodpovedanie za riadenie prevádzky jedného alebo viacerých internetových obchodov.
  • Zodpovedanie za plnenie stanovených obchodných a marketingových cieľov.
  • Riadenie, vedenie, motivovanie a hodnotenie podriadených pracovníkov.
  • Navrhovanie novej funkcionality internetových stránok.
  • Navrhovanie reklamných kampaní zameraných na zvýšenie zisku.
  • Vyhodnocovanie úspešnosti reklamných kampaní.
  • Vyhľadávanie nových obchodných partnerov.
  • Dohadovanie zmluvných podmienok s dodávateľmi a obchodnými partnermi.

Vzdelanie

Uprednostňovaná úroveň vzdelania:

  • stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa

Zameranie, odbor vzdelania:

  • Informačné technológie
  • Marketingová komunikácia

Požadované znalosti

Počítačové znalosti - používateľ:

  • Nevyžaduje sa

Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:

  • Riadiaca schopnosť
  • Organizačná schopnosť
  • Vyjednávacia schopnosť
  • Komunikatívnosť

Ekonomické znalosti:

  • Nevyžaduje sa

Jazykové znalosti:

  • Anglický jazyk

Vodičský preukaz:

  • Nevyžaduje sa

Priemerný plat

Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu