Náplň práce
Alternatívne názvy
- Manažér e-shopu, Manažér internetového obchodu
Typické činnosti vykonávané na pozícii
- Zodpovedanie za riadenie prevádzky jedného alebo viacerých internetových obchodov.
- Zodpovedanie za plnenie stanovených obchodných a marketingových cieľov.
- Riadenie, vedenie, motivovanie a hodnotenie podriadených pracovníkov.
- Navrhovanie novej funkcionality internetových stránok.
- Navrhovanie reklamných kampaní zameraných na zvýšenie zisku.
- Vyhodnocovanie úspešnosti reklamných kampaní.
- Vyhľadávanie nových obchodných partnerov.
- Dohadovanie zmluvných podmienok s dodávateľmi a obchodnými partnermi.
Vzdelanie
Uprednostňovaná úroveň vzdelania:
- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
Zameranie, odbor vzdelania:
- Informačné technológie
- Marketingová komunikácia
Požadované znalosti
Počítačové znalosti - používateľ:
- Nevyžaduje sa
Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:
- Riadiaca schopnosť
- Organizačná schopnosť
- Vyjednávacia schopnosť
- Komunikatívnosť
Ekonomické znalosti:
- Nevyžaduje sa
Jazykové znalosti:
- Anglický jazyk
Vodičský preukaz:
- Nevyžaduje sa
Priemerný plat
Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu
Kúpiť podrobnú platovú analýzu