referent správy poistenia

Poisťovníctvo

Náplň práce

Alternatívne názvy

  • Taxátor, Referent správy poistných zmlúv

Typické činnosti vykonávané na pozícii

  • Kontrolovanie správnosti a úplnosti zmlúv a ich dodatkov, ich spracovávanie v informačnom systéme, intervenovanie chybných zmlúv.
  • Spracovávanie technických a netechnických zmien v zmluvách.
  • Vykonávanie doúčtovaní poistného, zadávanie vyúčtovaní poistného do informačného systému.
  • Identifikovanie a párovanie prijatých platieb s predpismi poistného.
  • Zasielanie upomienok a výziev ohľadom nezaslaných mesačných vyúčtovaní a dlžného poistného klientom.
  • Spracovávanie nespotrebovaného poistného a preplatkov poistného (vypočítavanie a uhrádzanie klientovi).
  • Stornovanie, ukončovanie a predlžovanie poistných zmlúv.
  • Pripravovanie podkladov pre účtovnú evidenciu.
  • Vedenie registra zmlúv v súlade s platným registratúrnym poriadkom spoločnosti.
  • Komunikovanie s klientmi a distribučnými sieťami v otázkach týkajúcich sa správy poistných zmlúv.

Vzdelanie

Uprednostňovaná úroveň vzdelania:

  • stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • vysokoškolské III. stupňa

Zameranie, odbor vzdelania:

  • Ekonomické

Požadované znalosti

Počítačové znalosti - používateľ:

  • Nevyžaduje sa

Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:

  • Zmysel pre detaily
  • Samostatnosť

Ekonomické znalosti:

  • Nevyžaduje sa

Jazykové znalosti:

  • Anglický jazyk

Vodičský preukaz:

  • B

Priemerný plat

Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu