referent správy registrov

Poisťovníctvo

Náplň práce

Alternatívne názvy

  • Referent správy zdravotného poistenia

Typické činnosti vykonávané na pozícii

  • Evidovanie údajov z prihlášok poistencov a platiteľov poistného do registra poistencov a registra platiteľov poistného v informačnom systéme.
  • Aktualizovanie údajov o poistencoch a platiteľoch poistného v informačnom systéme na základe prijatých a vyžiadaných dokladov.
  • Vystavovanie a vydávanie preukazov poistencov, európskych preukazov zdravotného poistenia a iných potvrdení pre poistencov.
  • Vystavovanie a potvrdzovanie nárokových formulárov.
  • Evidovanie a archivovanie hromadných oznámení od platiteľov poistného.
  • Riešenie kolíznych poistných vzťahov v súčinnosti s ÚDZS a ostatnými zdravotnými poisťovňami.

Vzdelanie

Uprednostňovaná úroveň vzdelania:

  • stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské III. stupňa
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Zameranie, odbor vzdelania:

  • Ekonomické

Požadované znalosti

Počítačové znalosti - používateľ:

  • Nevyžaduje sa

Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:

  • Nevyžaduje sa

Ekonomické znalosti:

  • Nevyžaduje sa

Jazykové znalosti:

  • Nevyžaduje sa

Vodičský preukaz:

  • Nevyžaduje sa

Priemerný plat

Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu