referent správy zmlúv

Poisťovníctvo

Náplň práce

Alternatívne názvy

  • Referent administratívnej podpory

Typické činnosti vykonávané na pozícii

  • Prijímanie, evidovanie a spracovávanie dokladov potrebných na uzatvorenie zmlúv o poskytovaní zdravotnej starostlivosti.
  • Uzatváranie zmlúv s poskytovateľmi zdravotnej starostlivosti.
  • Kontrolovanie a overovanie úplnosti a správnosti údajov uvedených v zmluvách o poskytovaní zdravotnej starostlivosti.
  • Zabezpečovanie administratívnej podpory prípravy návrhov zmlúv a dodatkov.
  • Vykonávanie administrácie zmlúv a spracovávanie zaevidovaných dokladov do informačného systému používaného spoločnosťou.
  • Poskytovanie informácií o vecnej stránke zmlúv.
  • Spolupracovanie s inými úsekmi poisťovne.
  • Pripravovanie prehľadov a reportov podľa zadania a požiadaviek nadriadených zamestnancov.

Vzdelanie

Uprednostňovaná úroveň vzdelania:

  • stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Zameranie, odbor vzdelania:

  • Ekonomické

Požadované znalosti

Počítačové znalosti - používateľ:

  • Nevyžaduje sa

Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:

  • Nevyžaduje sa

Ekonomické znalosti:

  • Nevyžaduje sa

Jazykové znalosti:

  • Anglický jazyk

Vodičský preukaz:

  • Nevyžaduje sa

Priemerný plat

Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu