referent výberu poistného

Poisťovníctvo

Náplň práce

Alternatívne názvy

  • Referent správy zdravotného poistenia

Typické činnosti vykonávané na pozícii

  • Evidovanie a spracovávanie dokladov od platiteľov poistného v informačnom systéme spoločnosti.
  • Identifikovanie úhrad poistného na verejné zdravotné poistenie.
  • Vykonávanie interných kontrol plnenia povinností platiteľmi poistného v informačnom systéme.
  • Pripravovanie podkladov k vráteniu mylných platieb a preplatkov na poistnom.
  • Pripravovanie podkladov k vymáhaniu pohľadávok na poistnom.
  • Vystavovanie potvrdení a splátkových kalendárov pre platiteľov poistného.
  • Komunikovanie s platiteľmi poistného pri riešení problémov súvisiacich s vykazovaním a uhrádzaním poistného.

Vzdelanie

Uprednostňovaná úroveň vzdelania:

  • stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské I. stupňa
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • vysokoškolské III. stupňa

Zameranie, odbor vzdelania:

  • Ekonomické

Požadované znalosti

Počítačové znalosti - používateľ:

  • Nevyžaduje sa

Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:

  • Schopnosť rýchleho písania na počítači

Ekonomické znalosti:

  • Nevyžaduje sa

Jazykové znalosti:

  • Anglický jazyk

Vodičský preukaz:

  • Nevyžaduje sa

Priemerný plat

Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu