referent zúčtovania

Poisťovníctvo

Náplň práce

Alternatívne názvy

  • Operátor, Špecialista spracovania zdravotnej dokumentácie

Typické činnosti vykonávané na pozícii

  • Kontrolovanie faktúr a ich povinných príloh od poskytovateľov zdravotnej starostlivosti (zúčtovacie dávky, recepty, poukazy a iné doklady v zmysle zmlúv).
  • Evidovanie faktúr do knihy faktúr poskytovateľov zdravotnej starostlivosti.
  • Nahrávanie a spracovávanie zúčtovacích dávok v informačnom systéme.
  • Overovanie dodržiavania zmluvných podmienok pri vykazovaní zdravotnej starostlivosti poskytovateľmi zdravotnej starostlivosti.
  • Tlačenie združených protokolov a ich zasielanie poskytovateľom zdravotnej starostlivosti.
  • Pripravovanie zúčtovacích dokladov na archiváciu.
  • Poskytovanie informácií, konzultácií a vybavovanie reklamácií zo strany poskytovateľov zdravotnej starostlivosti ohľadom zúčtovania zdravotnej starostlivosti.

Vzdelanie

Uprednostňovaná úroveň vzdelania:

  • stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Zameranie, odbor vzdelania:

  • Ekonomické

Požadované znalosti

Počítačové znalosti - používateľ:

  • Nevyžaduje sa

Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:

  • Systematickosť

Ekonomické znalosti:

  • Nevyžaduje sa

Jazykové znalosti:

  • Anglický jazyk

Vodičský preukaz:

  • Nevyžaduje sa

Priemerný plat

Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu