ekonomický/finančný riaditeľ

Vrcholový manažment

Náplň práce

Alternatívne názvy

  • -

Typické činnosti vykonávané na pozícii

  • Zodpovedanie za bezproblémový chod ekonomického oddelenia v rámci spoločnosti.
  • Plánovanie, riadenie a kontrolovanie všetkých finančných aktivít v rámci spoločnosti.
  • Vedenie, koordinovanie, motivovanie a hodnotenie podriadených pracovníkov.
  • Vypracovávanie rozpočtu, forecastov a finančného plánu.
  • Riadenie a kontrolovanie cash flow spoločnosti.
  • Komunikovanie s komerčnými finančnými inštitúciami, audítormi, daňovým úradom a pod.
  • Vypracovávanie reportov a ich prezentovanie vlastníkom spoločnosti.

Vzdelanie

Uprednostňovaná úroveň vzdelania:

  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské I. stupňa

Zameranie, odbor vzdelania:

  • Ekonomické

Požadované znalosti

Počítačové znalosti - používateľ:

  • Microsoft Excel
  • Microsoft Word

Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:

  • Riadiaca schopnosť
  • Organizačná schopnosť
  • Strategické myslenie

Ekonomické znalosti:

  • Podvojné účtovníctvo
  • Fakturácia

Jazykové znalosti:

  • Anglický jazyk

Vodičský preukaz:

  • B

Priemerný plat

Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu