marketingový riaditeľ

Vrcholový manažment

Náplň práce

Alternatívne názvy

  • -

Typické činnosti vykonávané na pozícii

  • Zodpovedanie za riadenie marketingového oddelenia v rámci spoločnosti.
  • Zadávanie úloh podriadeným pracovníkom, ich vedenie, motivovanie a hodnotenie.
  • Zostavovanie marketingového plánu.
  • Zostavovanie marketingového rozpočtu na nasledujúci kalendárny rok.
  • Vytváranie marketingovej stratégie.
  • Riadenie monitoringu trhu na miestnej, regionálnej, celoštátnej a medzinárodnej úrovni.
  • Navrhovanie marketingových aktivít zameraných na podporu predaja a dosahovaní stanovených cieľov.

Vzdelanie

Uprednostňovaná úroveň vzdelania:

  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské I. stupňa
  • stredoškolské s maturitou

Zameranie, odbor vzdelania:

  • Obchod a marketing
  • Marketingová komunikácia
  • Masmediálna komunikácia

Požadované znalosti

Počítačové znalosti - používateľ:

  • Nevyžaduje sa

Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:

  • Riadiace schopnosti
  • Organizačná schopnosť
  • Strategické myslenie
  • Rozhodnosť
  • Tvorivosť
  • Komunikatívnosť

Ekonomické znalosti:

  • Nevyžaduje sa

Jazykové znalosti:

  • Anglický jazyk

Vodičský preukaz:

  • B

Priemerný plat

Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu