Náplň práce

Alternatívne názvy
- -
Typické činnosti vykonávané na pozícii
- Zodpovedanie za riadenie marketingového oddelenia v rámci spoločnosti.
- Zadávanie úloh podriadeným pracovníkom, ich vedenie, motivovanie a hodnotenie.
- Zostavovanie marketingového plánu.
- Zostavovanie marketingového rozpočtu na nasledujúci kalendárny rok.
- Vytváranie marketingovej stratégie.
- Riadenie monitoringu trhu na miestnej, regionálnej, celoštátnej a medzinárodnej úrovni.
- Navrhovanie marketingových aktivít zameraných na podporu predaja a dosahovaní stanovených cieľov.
Vzdelanie
Uprednostňovaná úroveň vzdelania:
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské I. stupňa
- stredoškolské s maturitou
Zameranie, odbor vzdelania:
- Obchod a marketing
- Marketingová komunikácia
- Masmediálna komunikácia
Požadované znalosti
Počítačové znalosti - používateľ:
- Nevyžaduje sa
Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:
- Riadiace schopnosti
- Organizačná schopnosť
- Strategické myslenie
- Rozhodnosť
- Tvorivosť
- Komunikatívnosť
Ekonomické znalosti:
- Nevyžaduje sa
Jazykové znalosti:
- Anglický jazyk
Vodičský preukaz:
- B
Priemerný plat
Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu
Kúpiť podrobnú platovú analýzu