Náplň práce
Alternatívne názvy
- Riaditeľ HR, Riaditeľ ľudských zdrojov
Typické činnosti vykonávané na pozícii
- Rozhodovanie o strategickom plánovaní v oblasti riadenia ľudských zdrojov.
- Zabezpečovanie efektívnosti hospodárenia zvereného útvaru.
- Schvaľovanie zásad zamestnanosti, pracovno-právnych vzťahov.
- Schvaľovanie metodiky náboru, školení a odmeňovania zamestnancov, motivačných programov, systému hodnotenia, systému vzdelávania a kariérneho rastu zamestnancov.
- Riadenie, koordinácia a kontrola výsledkov práce zvereného útvaru.
- Riadenie a kontrola oblasti bezpečnosti a hygieny práce.
- Spolupracovanie s ostatnými útvarmi spoločnosti.
Vzdelanie
Uprednostňovaná úroveň vzdelania:
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
- stredoškolské s maturitou
Zameranie, odbor vzdelania:
- Personálny manažment
- Humanitné odbory
Požadované znalosti
Počítačové znalosti - používateľ:
- Nevyžaduje sa
Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:
- Riadiace schopnosti
- Komunikatívnosť
- Organizačná schopnosť
- Príjemné vystupovanie na verejnosti
- Znalosť pracovno-právnej legislatívy
- Samostatnosť
- Odolnosť voči stresu
- Flexibilita
- Rozhodnosť
Ekonomické znalosti:
- Nevyžaduje sa
Jazykové znalosti:
- Anglický jazyk
Vodičský preukaz:
- B
Priemerný plat
Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu
Kúpiť podrobnú platovú analýzu