personálny riaditeľ

Vrcholový manažment

Náplň práce

Alternatívne názvy

  • Riaditeľ HR, Riaditeľ ľudských zdrojov

Typické činnosti vykonávané na pozícii

  • Rozhodovanie o strategickom plánovaní v oblasti riadenia ľudských zdrojov.
  • Zabezpečovanie efektívnosti hospodárenia zvereného útvaru.
  • Schvaľovanie zásad zamestnanosti, pracovno-právnych vzťahov.
  • Schvaľovanie metodiky náboru, školení a odmeňovania zamestnancov, motivačných programov, systému hodnotenia, systému vzdelávania a kariérneho rastu zamestnancov.
  • Riadenie, koordinácia a kontrola výsledkov práce zvereného útvaru.
  • Riadenie a kontrola oblasti bezpečnosti a hygieny práce.
  • Spolupracovanie s ostatnými útvarmi spoločnosti.

Vzdelanie

Uprednostňovaná úroveň vzdelania:

  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa

Zameranie, odbor vzdelania:

  • Personálny manažment
  • Humanitné odbory

Požadované znalosti

Počítačové znalosti - používateľ:

  • Microsoft Excel
  • Microsoft Word
  • Microsoft Outlook

Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:

  • Riadiace schopnosti
  • Komunikatívnosť
  • Organizačná schopnosť
  • Príjemné vystupovanie na verejnosti
  • Znalosť pracovno-právnej legislatívy
  • Samostatnosť
  • Odolnosť voči stresu
  • Flexibilita
  • Rozhodnosť

Ekonomické znalosti:

  • Nevyžaduje sa

Jazykové znalosti:

  • Anglický jazyk

Vodičský preukaz:

  • B

Priemerný plat

Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu