helpdesk operátor

Zákaznícka podpora

Video



Náplň práce

Alternatívne názvy

  • Operátor call centra, Pracovník zákazníckeho servisu, Operátor zákazníckej linky, Customer Service Representative

Typické činnosti vykonávané na pozícii

  • Prepájanie telefonických hovorov.
  • Obsluhovanie telefónnych a faxových liniek.
  • Poskytovanie informácií o službách spoločnosti po telefóne.
  • Poskytovanie technickej podpory a riešenie konkrétnych problémov zákazníkov cez telefón alebo online.
  • Riešenie reklamácií a špeciálnych požiadaviek zákazníkov.
  • Vedenie evidencie požiadaviek zákazníkov a reklamácií poskytovaných služieb.

Vzdelanie

Uprednostňovaná úroveň vzdelania:

  • stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské I. stupňa
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Zameranie, odbor vzdelania:

  • Nezáleží na odbore vzdelania

Požadované znalosti

Počítačové znalosti - používateľ:

  • Nevyžaduje sa

Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:

  • Komunikatívnosť
  • Flexibilita
  • Technické myslenie
  • Samostatnosť
  • Odolnosť voči stresu

Ekonomické znalosti:

  • Nevyžaduje sa

Jazykové znalosti:

  • Anglický jazyk

Vodičský preukaz:

  • Nevyžaduje sa

Priemerný plat

Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu