supervízor call centra

Zákaznícka podpora

Náplň práce

Alternatívne názvy

  • Vedúci zmeny

Typické činnosti vykonávané na pozícii

  • Zodpovedanie za vedenie, koordinovanie, motivovanie a vykonávanie dohľadu nad plnením pracovných úloh zverených operátorov.
  • Zabezpečovanie plynulého chodu prideleného úseku/oddelenia, plánovanie zmien operátorov.
  • Organizovanie a vedenie krátkych stretnutí (briefingov) s cieľom obojstrannej výmeny dôležitých informácií.
  • Zaškoľovanie novoprijatých operátorov do firemných procesov a postupov.
  • Podieľanie sa na tvorbe motivačných programov.
  • Vyhodnocovanie a analyzovanie výsledkov na dennej báze.
  • Reportovanie dosiahnutých výsledkov nadriadenému.

Vzdelanie

Uprednostňovaná úroveň vzdelania:

  • stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Zameranie, odbor vzdelania:

  • Nezáleží na odbore vzdelania

Požadované znalosti

Počítačové znalosti - používateľ:

  • Nevyžaduje sa

Osobné schopnosti a ďalšie zručnosti:

  • Riadiace schopnosti
  • Organizačná schopnosť
  • Komunikatívnosť
  • Rozhodnosť
  • Samostatnosť

Ekonomické znalosti:

  • Nevyžaduje sa

Jazykové znalosti:

  • Anglický jazyk

Vodičský preukaz:

  • Nevyžaduje sa

Priemerný plat

Vďaka prehľadnej analýze, ktorú Vám vypracujeme na mieru, zistíte, ako sa plat mení v závislosti od praxe, vzdelania či regiónu. Dozviete sa viac o najčastejších benefitoch či platovom rozpätí. Analýza tiež obsahuje odborné rady a tipy, ako vyjednávať o Vašom plate. A to všetko len za 4,90 EUR.
Kúpiť podrobnú platovú analýzu